Profesori de limba engleză
Irina Bărburiceanu – coordonator departament: licenţiată în limba şi literatura engleză a Universităţii Bucureşti, grad didactic definitiv, a absolvit cursuri de perfecţionare în specialitate –Teaching Young Learners, What is the value of testing, Transcurricular Approaches to teaching English; Motivating readers, English Speaking Union Conference, Bringing the world into the English classroom, Drama Techniques for the English Language Classroom- England; Teaching Knowledge Test; RETA Conference, Multiple Intelligences.
Cătălina Buicescu: absolventă a Universităţii “Spiru Haret”, Facultatea de Limbi si Literaturi Străine, având dublă specializare Engleză-Spaniolă, master in Management Organizaţional şi Resurse Umane, absolventă a numeroase cursuri de perfecţionare precum: Curriculum şi Comunicare, Managementul Proiectelor de Cooperare Europeană”, participantă în cadrul Proiectului European: ”Evaluation of the Environment for Young Europeans Website”. A obținut gradului didactic II în august 2010.
Nicoleta Călinoiu: licenţiată în limba engleză a Universităţii din Bucureşti, gradul didactic II, studii postuniversitare, a absolvit programul masteral “Strategii Inovative de Învăţare”, din cadrul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti şi a participat la cursuri de perfecţionare şi conferinţe organizate de: British Council – Teaching Young Learners, Teaching Literature, NLP for teachers; Casa Corpului Didactic Piteşti şi Pilgrims, UK- Creative Teaching; Casa Corpului Didactic Bucureşti şi Educational Centre-Teachers as Life-Long Learners, The 2009 RATE Conference, Cluj-Napoca; Fischer International -The 2017 Conference for English Language Teachers; Gateway to ELT-Conference for English Language Teachers-Using TEDtalks in the English Language Classroom; InThinking-English B Workshop for IBDP Teachers, Barcelona; InThinking- Workshop for CAS (Creativity, Activity, Service) coordinators, Zurich, The 2016 IB Regional Conference, Barcelona
Cristiana Cristea: profesor gradul II, absolventă a Universitaţii din Craiova, Facultatea de Litere, specializarea Limba şi literatura engleză – Limba şi literatura franceză, a obţinut titlul de doctor ȋn Lingvistică Informatică la Universitatea Paris-Est Marne-la Vallée, Institutul Gaspard-Monge. A urmat cursul DP Language A2 Generic la Kessaris School din Atena.
Irina Gîdea: licenţiată a Facultăţii de Litere si Istorie, secţia Română-Engleză a Universităţii din Craiova, grad didactic Definitiv; a participat la numeroase cursuri de formare în specialitate, precum Humanising Assessment, Utilizarea limbii engleze si a limbii materne in PYP, Collaborative Learning, Introduction to PYP, Inquiry in the PYP, Assessment, organizate de International Baccalaureate Organization; Class Management, Testing, Let’s Get Physical, Motivating Readers, English is Fun, Telling Stories with Children. A participat la următoarele workshop-uri: Teaching to primary students: Combining creativity, learning and fun”, “Getting them going with grammar games”, “Ghostwriting: the power of storytelling”, “Making the Most of Stories”, “CLIL Won’t Kill – Au contraire!”, “Shaping Information: Critical Thinking in the Classroom
Alina Lipovan: profesor lb. engleză, IBDP – TOK cu grad didactic definitivat, licenţiată în limba engleză a Universităţii de Vest Timişoara, master în traductologie, studii de anglistică şi americanistică, Universitatea de Vest Timişoara, examinator Cambridge pentru First Certificate şi Advanced Certificate, participantă la cursuri naţionale şi internaţionale.
Ana-Maria Obezaru: licenţiată în Filologie, absolventă a Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine din Bucureşti, specializarea Engleză-Franceză, grad didactic II, masterand în Comunicare Managerială şi Resurse Umane, SNSPA Bucureşti, 2008-2010. Cursuri de formare şi perfecţionare în ţară şi în străinătate: Creative Teaching ( Bonnie Tsai, Pilgrims UK) Active Learning Centre Uniscan, Pilgrims-CCD Piteşti;2009-Workshop: NLP for Teachers, British Council şi Casa Corpului Didactic, Bucureşti; 2009: Workshop: Teaching Literature, British Council şi Casa Corpului Didactic, Bucureşti; Learning through Inquiry, American School of Bucharest; 2008: Methodology and Language for Primary Teachers with focus on C.L.I.L. (Content and Language Integrated Learning), Oxford, UK.
Oana-Roxana Dan: absolventă a Universității „Alexandru Ioan Cuza”, Iaşi, 2005, secția engleză-franceză, grad didactic definitivat, participantă atât la cursuri naționale, cât şi internaționale (certificat CELTA).
Iuliana Dobrescu: licențiată în limba engleză a Universității Transilvania din Braşov, gradul didactic II, a participat la cursuri de perfecționare şi conferințe organizate de CCD, British Council, Fischer International, Uniscan: The National Conference for English Language Teachers (2009, 2011, 2012), Rate Conference- Creație şi inovație în predarea limbii engleze, Seminarul – Cambridge Technology Day, Humanising Assessment, A Fresh Approach- Bringing Learning to Life, Re-looking ESL: Where we are and where we are going.
Mădălina Puran: profesor, gradul didactic I, absolventă a Universităţii Bucureşti, secţia română – engleză, studii postuniversitare de comunicare şi managementul reurselor umane, experienţă în predarea intensivă a limbii engleze la vârste şcolare mici, a participat la conferinţe şi cursuri de formare în domeniu: „Teaching Very Young Learners” „Teaching Literature” „Fischer International – The 2009 National Conference for English Language Teachers”, „Critical Thinking”etc.
Imreh Zsuzsa: licenţiată în Filologie la facultatea Transilvania- Brașov, cu specializare dublă: Engleză-Germană, masterandă în Management Educaţional şi Comunicare Instituţională, absolvind programul Erasmus la Salzburg Universität – Austria. Translator/Interpret autorizat pe limbile: Română, Engleză, Germană şi Maghiară, Ghid turistinc și trainer autorizat de schi (ISIA cat. 1.). Membru activ al Asociaţiei Române de Retorică si Oratorie (ARDOR) între 2000-2008, certificată CELTA, a participat la cursuri de perfecţionare ‘Adventure and Dreams – Teaching trough Experience’ – 2013, 2014; ‘An introduction to Information through technology’ 2014; ‘The 2014, 2016 National Conference for English Language Teachers; ‘Fresh Approach’ 2014; ‘Gateway to ELT’ 2015; ‘Teachers as life-Long Learners’ 2015; și metoda de predare ‘Feuerstein’ step 1, 2015
Andreea Târgovețu: licențiată a Universității de Vest din Timisoara, Facultatea de Litere, Istorie si Teologie, specializarea Limbi Moderne Aplicate; a absolvit Masteratul pentru Traducerea Textului Literar Contemporan – Engleză în cadrul Facultății de Limbi și Literaturi Străine a Universității din București. Certificată ca Traducator/Interpret pentru limbile engleză și franceză. A participat la cursuri de formare în specialitate și conferințe organizate de Educational Centre – “Teachers as Life – Long Learners”; Mirunette International Education – “A Fresh Approach – Improving Teacher Performance and Student Engagement”; Fischer International – “Gateway to ELT”, “The National Conference for English Language Teachers” (2014).
Bianca Florina Stoica: absolventă a Facultății de Limbi străine (engleză-franceză), Universitatea Spiru Haret și a Facultății de Geografie (Universitatea din Bucuresti), grad didactic definitiv, a absolvit cursuri de perfecționare în specialitate, training-uri sau workshop-uri (participarea la prima Conferință de Învățare activă (Geoff Petty, Sutton College, Colegiul Național Bilingv Coșbuc); Bucharest Early Years Group, co-curricular learning, sharing good practices (Avenor College); Say it better, hear it better (International House); Macmillan Seminar Cărturești – Games and Storytelling in the Primary Class (Mrs. Anna Hasper); Training Talk for writing method (Ioanid International); Programul Socrates Leonardo da Vinci, schimb de experiență cu unități de învățământ din Marea Britanie și Ungaria. În predarea limbii engleze a abordat atât curriculum-ul britanic, cât și pe cel IB Primary Years Programme.