Personal didactic auxiliar si nedidactic
Economist: Minerva Cristina Ene, absolvent Facultatea de Finanţe şi Contabilitate, Universitatea “N. Titulescu”, specializarea Finanţe şi Bănci
Asistent manager: Mihaela Ioan, Absolventa a Facultatii de Stiinte Juridice si Administrative, Studii postliceale specializarea “Cultura”, cursuri de specializare: Inspector resurse umane, Management educational-TIC, Managementul comunicarii interne, cursuri de perfectionare pe domeniul secretariat.
Recepționeră: Alexandra Ceacarevici, absolventă a Universității Romano-Americană, Facultatea de Studii Economice Europene. Experiența profesională – asistent manager 3 ani; document Controller 1 an și jumătate – licență Charisma.
Recepționeră: Florentina Voina, absolventă a Universității de Drept si Administrație Publică “Spiru Haret“– București, Facultatea de Drept , specializarea “Drept“; cursuri de specializare: Inspector resurse umane, experiență în departamentul Secretariat – 8 ani.
Recepționeră: Nicolescu Georgeta Cristina, absolventă a Universității Romano-Americană, Facultatea de Studii Economice financiar – bancare interne și internaționale, specializarea Finanţe şi Bănci internaționale, master în Management în Transport Aeroportuar din cadrul Facultății de Inginerie Aerospațială, Universitatea Politehnică București.
Bibliotecar: Antonia Bonca – absolventă a Faculty of Toronto, cu gradul Master of Library Science obtinut la Faculty of Information and Library Science. Absolventă a Facultății de Filologie, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, secția română-engleză. În cadrul Facuty of Education la University of Toronto, a obținut diploma de predare English as a Second Language și a predat mai ales adulților cursul Individual and Society. Absolventă a colegiului George Brown din Toronto cu specializarea de editor. Translator și editor a unor lucrări de lingvistică și beletristică (Noam Chomsky “Necessary Illusions,” Aldous Huxley “Doors of Perception,” Brave New World Revisited,” etc. și editare de lucrări de psihologie și sociologie.) Experiență de lucru ca profesor ESL, bibliotecar și arhivar în Toronto și Hamilton Ontario, Canada. A predat limba engleză la liceul Ady-Șincai din Cluj-Napoca și o serie de centre de limbi din București. A lucrat la alcătuirea testelor TOEFEL, TESL și varianta canadiană COPE.
Bibliotecar: Cornelia Pascu – absolventă (1991) a Universității București, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, specializarea engleză-franceză. Formare – Train of trainers. Experiență: Trainer limba engleza în Romtelecom peste 17 ani, la Colegiul Nautic Român – Mogoșoaia, freelancer la Eucom, traducător autorizat de Ministerul Justiției, traducător-colaborator cu diferite edituri, cursuri biblioteconomie. Din 2014 până în 2018, bibliotecar la Colegiul Național Grigore Moisil.
Sef department tehnic si monitorizare: ing. Florin Liviu Ioan
Casier: Marinela Petre
Personal bucătărie: Elena Borozan, Doina Bărbuş, Dona Valerica, Elena Tănase, Constantin Marioara
Personal întreţinere: Aura Drăghiciu, Răileanu Georgeta, Constantin Mărioara, Liliana Nemţeanu, Daniela Mocanu, Mirela Hirieala
Cabinet medical: dr. Clara Radu, as. Cornelia Ionica, as. Iuliana Patriciu
Electrician: Mihai Padurariu
Soferi: Ştefan Marin, Marian Hanu, Dumitru Vizitiu, Daniel Pasalan, Andrei Vizitiu, Ionut Oprea, Gheorghe Toma