Profesor de lb. şi literatura română: Georgiana Stoica (responsabil de arie) - licențiată în filologie (limba și lit. română și limba și lit. franceză) la Universitatea din București, profesor gradul  I (2011), absolventă a programelor de masterat de Management Educațional și Integrare Europeană (2007) și Didactici ale disciplinelor filologice (2017);  experiență ca director de școală. A participat la numeroase cursuri de perfecționare, în țară și în străinătate, în specialitate și în management educațional:  Programul Character First (2011), Metode active de implicare a elevilor în lecție (2011), Curs de introducere în eTwining (2012), stagiu de pregătire în Franța în cadrul unui Proiect Educațional Comenius (2013),  TOK for Suject Teachers, Category 3- IBDP (2013), cursuri de manager de proiect (2015), de mentor și de profesor metodist (2017).

Profesor de lb. şi literatura română:  Ileana Căprioară - licenţiată în filologie, specializarea Limba Română – Latină a Universităţii din Bucureşti, profesor gradul I, cursuri de Italiană- Universitatea Perugia din Italia, autoare de dicţionare, a urmat cursuri de perfecţionare în specialitate.

Profesor de lb. şi literatura română: Andreia Dosaru – licenţiată  în filologie, specializarea Limba şi Literatura Română - Limba şi Literatura Engleză, Universitatea Bucureşti, profesor gradul definitiv; cursuri de perfecţionare în specialitate : „Metode active de implicare a elevilor în lecții” „Scrierea și managementul proiectelor”, „Învăţarea centrată pe elev. Inteligenţe multiple”, „Asigurarea calităţii în educaţie prin abordarea cerinţelor educaţionale speciale”, „Ora de consiliere şi orientare şcolară - în vederea implementării noii programe de consiliere şi orientare”.

Profesor de lb. şi literatura română: Dana Ştefan – profesor gradul I, cu experiență în sistemul de învățământ românesc, precum și în cel internațional IB-DP (Diploma Programme), licenţiată în filologie a Universităţii Bucureşti, Facultatea de Litere, specializarea Limba Română – Limba Franceză, master în Didactici ale Disciplinelor Filologice, Universitatea Bucureşti - Facultatea de Litere, master în Pedagogii Alternative și Artă Teatrală în Educație, Universitatea București - Facultatea de Psihologie și Științele Educației & UNATC „I.L. Caragiale” - Facultatea de Teatru, membru ANPRO (Asociaţia Naţională a Profesorilor de Limba şi Literatura Română „Ioana Em. Petrescu”) a urmat cursuri de perfecţionare atât în țară, cât și în străinătate şi a participat la simpozioane şi conferinţe internaţionale cu tematică didactică, precum "Teachers for the Knowledge Society" (invitaţi Howard Gardner şi Wim Veen).

Profesor de lb. și literatura română: Irina Niculescu - licențiată în filologie, specializare: Limba și Literatura Română - Limba și Literatura Italiană a Universității din București, Facultatea de Litere, profesor grad didactic definitiv; licențiată în psihologie a facultății de Psihologie “Titu Maiorescu”, București; master în Comunicare Managerială și Resurse Umane la Școala Națională de Studii Politice și Administrative (SNSPA), București; . A urmat cursuri de perfecționare în specialitate. 

Profesor de lb. și literatura română: Adelina Voicu – licențiată în filologie, specializarea limba și literatura română – limba și literatura franceză, Universitatea din Craiova, profesor gradul definitiv; a absolvit masteratul de Studii franceze și francofone în cadrul Facultății de limbi și literaturi străine, Universitatea din București. A urmat cursurile modulului psihopedagogic, nivelurile I și II.

Profesor de lb. și literatura română: Radu Petrescu - licențiat în filologie, specializarea Limba și literatura română / Limba și literatura engleză, Universitatea București, Facultatea de Litere, gradul didactic I (2011) master în Didactici ale disciplinelor filologice (Universitatea București - 2017), 19 ani de experiență în școli etalon din județul Prahova.

Profesor de lb. franceză: Loredana Pană - profesor gradul I, absolventă a Universităţii Spiru Haret, Facultatea de limbi şi literaturi străine, secţia franceză–spaniolă; master Studii Francofone la Universitatea București. Formare în sistemul internaţional de învăţământ IB-MYP (Middle Years Programme - Language B) și IB-DP (Diploma Programme) - French B. A urmat diverse stagii de perfecționare în țară și străinătate, unul dintre acestea fiind “La didactique du FLE (Français Langue Etrangère)”, Franța.

Profesor de limba francezã şi limba spaniolã: Lavinia Pavel - licenţiatã în filologie, specializarea Limba şi literatura spaniolã – Limba şi literatura francezã. Doctor în Filologie al Universitãţii « Al. I. Cuza » Iaşi în cotutelã cu Universitatea Aix-Marseille, domeniul de cercetare Literaturã francofonã. A efectuat cursuri de cercetare în cadrul Şcolii doctorale din Franţa (bursa AUF 2011-2013) la Aix-en- Provence, Marseille, Reims şi BNF Paris. A colaborat cu  Institutul Cultural Francez Iaşi, a participat la numeroase cursuri de perfecţionare, schimburi de experienţã în ţarã şi în strãinatate : atelier stiintific lunar - «Marseille, porte d’Orient » (Marseille, Franţa), atelier Grundtvig - « L’homme est un animal social »(Marseille, Franta), « Curso de literatura y cine en España e Hispanoamérica » (Salamanca, Spania), seminarii - «Vers l’éducation plurilingue et pédagogie interculturelle en Europe avec le français », « Stratégies d’apprentissage et stratégies de l’enseignement de l’oral», « Cours de didactique de FLE et stratégies d’évaluation,  « Méthodes interactives de groupe », (Centrul cultural francez Iasi). Autor al cãrţii „L’Orient hérité de la Princesse Bibesco” (prima parte a tezei doctorale), Editura PIM, Iaşi (165 pagini – IBAN 978-606-13-2360-9).

Profesor de lb. spaniolă: Ada Bogliş. Doctor în Filologie al Universităţii Bucureşti, licenţiată în Filologie Română şi Spaniolă, Universitatea Bucureşti, master în Literatură română modernă şi contemporană, profesor gradul definitiv, format în sistemul IB-DP (Spanish B), colaborator al Instituto Cervantes din Bucureşti, examinator DELE (Diploma de Español como Lengua Extranjera) pentru nivelurile A1, A2, B1, B2 din 2008. A participat la cursuri de formare pentru profesori de limba spaniolă la Instituto Cervantes Bucureşti şi Alcalá de Henares, Centro de Lingua din A Coruña şi la Universidad de Sevilla.

Profesor de lb. spaniolă: Petcu Mihaela Silvia - Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, secţia Traducători şi Interpreţi, spaniolă-germană-portugheză, bursă Erasmus la Santiago de Compostela. Colaborator al Institutului Cervantes din Bucureşti şi Istanbul. A participat la o serie de cursuri  Universitaea Antonio de Nebrija- Madrid, UIMP- Santander, Centro de Lenguas Modernas- Granada, Barcelona- Escuela de Idiomas Drassanes.

Profesor de lb. germană:  Dapfni – Ana Mihăilescu - licenţiată  în filologie, specializarea Limba şi Literatura Română- Limba şi Literatura Germană, Universitatea Bucureşti, grad definitivat, profesor titular al SEB; Formare în sistemul internațional de învățământ IBDP; Membru al Asociației Profesorilor de Limbă Germană din România; Cursuri de perfecționare în specialitate: „Academia internațională de vară pentru profesori de limbă germană” (Göttingen, DE), „Metodica si didactica predării limbii germane” (Schwäbisch Hall, DE), „Workshop de teatru pentru profesorii de limbă germană” (București, RO), „Folosirea platformei Deutsche Welle in predarea limbii germane ca limbă straină și maternă” (București, RO), „Metodica și didactica predării limbilor străine pentru profesorii de limbă germană ca limbă străină” (Varna, BG - Eforie Nord, RO), „Filmul în predarea limbii germane” (München, DE), „Academia internațională de vară pentru profesori de limbă germană” (Varna, BG).

Profesor de lb. germană: Florentina Popescu - licenţiată în filologie, specializarea Limba şi Literatura Română - Limba şi Literatura Germană, Universitatea Bucureşti, profesor grad didactic II; cursuri de perfecționare şi seminarii în specialitate, coordonate de Institutul Goethe, cu formatori din ţară şi străinătate: “Theaterworkshop”, “Schreibkompetenz entwickeln – aber wie?”, “Ganzheitliches Lernen”,“Neue”Nürnberger Empfehlungen” für den Primarunterricht”,“Arbeiten mit neuen Lehrwerken im DaF Unterricht”,“Spiele im Unterricht”,“Entwickeln von Spielen zu Untterichtszwecken”,“Das neue Lernpaket für die Vorschulklasse”.